Слање захтева за решавање проблема

Сре, 21. Дец, 2016. у 14:53

Уколико имате било какав проблем везан за приступ СИП-у, елфак и-мејлу или наставним сајтовима, или проблем у вези са пријавом испита преко СИП-а, затражите помоћ слањем званичног захтева за решавање проблема на: admin@elfak.rs

И-мејл мора бити послат са Вашег званичног елфак и-мејл налога.

Уколико немате могућност приступа елфак и-мејл налогу, прво вратите право приступа помоћу измене лозинке: упутства.

Уколико ипак не успете да се улогујете на елфак и-мејл, захтев пошаљите са приватног е-мејла, али обавезно пошаљите и фотографију или скен прве стране индекса (слику кропујте и смањите на величину довољну за јасан увид у све податке, нема потребе да шаљете оригинал величине неколико MB).

Мејл који шаљете Рачунском центру мора садржати следеће елементе, иначе неће бити узет у разматрање:

Наслов: Захтев за решавање проблема, индекс <број индекса>

Тело поруке:
Име и презиме:
елфак и-мејл:
ЈМБГ:
Број индекса:
Детаљан опис проблема: